BYL ÚPLNĚK A SOBOTA SE ZDÁLA JAKO NUDA

21.05.2016

Byla sobota jedenáctá večer jako každá jiná, akorát úplněk zrovna osvětloval okolí. Byla docela nuda, jelikož všichni v tu dobu už spí, napadlo mě zavolat kamarádovi Martinovi jestli se nechce zastavit, než sem to stihl vytočit, tak zvoní domovní zvonek a kdo se neobjevil? Martin! Říkám mu, jdeš jak na zavolanou. A on na to však jsi mi volal ne? No momentálně jsem tě chtěl vytočit na mobilu, ale nestihnul a ty za dveřmi, to je náhodička. Sedíme v prostoru domu a povídáme si o všem možném. A z ničeho nic to začalo tak náhle, když se Martin otáčel zrakem do prostoru, kde nic nebylo a udělal to několikrát po sobě mi nedalo a zeptal sem se, co se děje? Nejdříve že nic, ale výraz ve tváři mi říkal, že se určitě něco děje. Nenechal mě tedy v otázkách a odpověděl. V periferním vidění se mi míhají stíny a podívej se... Vyhrnul rukávy a všechny chlupy měl v pozoru a nejen to, z výrazu obličeje, který byl jakoby viděl ducha, sem se kapku rozesmál a v tu ránu sem pocítil zřejmě to, co on sám.

Husina mě jezdila po celém těle a pociťovali jsme oba chladné závany, které se stupňovali a došlo až k procesu, kdy Martin začal divně mluvit a z očí mu tekly slzy proudem a dokonce to přeskočilo i na mě. Nic tak fascinujícího sem doposud nepotkal, začalo to dokonce ovládat chování a tón hlasu. Jen si nato vzpomenu a už mě naskakuje husina.

Nedalo nám to a začali jsme natáčet zvuk i video, které najdete hned pod tímto textem. Nic méně nebudu zde rozepisovat celý průběh, ale trvalo to až do rozednění, kdy celý proces opadnul a lepší zážitek strachu a napětí sem v životě nezažil a to ani z hororových filmů a duchařských příhod.

Jelikož mám rád horory, adrenalin i dobrodružství a spousta z vás určitě také. Tak jsem vymyslel, propracoval a za financoval jedinečnou událost, kterou můžete prožít se svými nebojácnými kamarády a kamarádkami. Kdo zůstane po celou dobu a neuteče získává poukaz za statečnost na další a jistě užasnou událost zaměřenou na dobrodružství, adrenalin, strach i herní proces. Nezapomeň si rezervovat místo na sobotní prožitek, na který se nezapomíná. A teď již slíbená videa a záznam zvuku z reálného pravdivého příběhu Nezvaného Hosta.

© 2021HOROR Všechna práva vyhrazena GHOST2021
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky